Πανεπιστήμιο
Δυτικής Μακεδονίας
Τμήμα
Δημοτικής Εκπαίδευσης
Μάθημα:Διδακτική της Φυσικής Αγωγής
Ακαδ. Έτος: 2019/20
Εξάμηνο: Εαρινό
Διδάσκουσα:
Κλειώ Σέμογλου
Σε μια τάξη Β΄ Δημοτικού
22 ατόμων περιγράψτε δύο δραστηριότητες κατάλληλες για κύριο μέρος , με
στόχους μαθήματος και ικανότητα αντίδρασης .
1Η ΕΡΓΑΣΙΑ
Παιχνίδι : προώθηση στεφανιών
|
ΣΤΟΧΟΙ
|
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
|
ΥΛΙΚΑ
|
ΔΙΑΡΚΕΙΑ
|
ΠΡΟ ετοιμασία
|
1. Ομαδοσυνεργασία
2. Ικανότητα
υπακοής στους κανόνες
3. Δεξιότητες ΧΩΡΟΥ-ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ –ΣΧΕΣΗΣ
|
1. Έναρξη
μαθήματος (καλωσόρισμα).
2. Επισημοποίηση
δραστηριότητας.
3. Προθέρμανση
(ασκήσεις για ζέσταμα ).
4. Διαχωρισμός
ομάδων ανά 11 μεικτά άτομα .
5. Είσοδο
στο χώρο άσκησης
|
1.Αθλητική
ενδυμασία
2. Στεφάνια
|
15’
|
Κ/Μ κυρίως μέρος
|
1. Ικανότητα
υπακοής στους κανόνες
2. ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ
ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ μετακίνηση ,χειρισμού
3. ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ
ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ επιλογή κατάλληλων ασκήσεων
4. ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗΣ συντονιστική ικανότητα πχ. Αλλάζω ρυθμό και δυναμική ανάλογα
με τις φάσεις του παιχνιδιού
|
πρώτο μέρος :
1 Οι μαθητές μπαίνουν σε σειρά ανά ομάδες (2 ομάδες μαθητών )
2 Με το σύνθημα του εκπαιδευτικού ξεκινάει ο
πρώτος μαθητής και αφού περιστρέψει φυγόκεντρα το στεφάνι στην μέση του χωρίς
να το κρατάει , το αφήνει να πέσει και πάει ένα βήμα μπροστά , έπειτα
συνεχίζει ο επόμενος (ο εκπαιδευτικός παρατηρεί για τυχών λάθη της εφαρμογής
.
Δεύτερο
μέρος
1 το πρώτο μέλος της νικήτριας ομάδας παίρνει 1η
κάρτα από τον εκπαιδευτικό με οδηγίες (2 περιστροφές προς τα δεξιά ….κ.α)
αφού πάρει το στεφάνι , εκτελεί τις
οδηγίες και αφήνει πάλι το στεφάνι να πέσει ενώ κάνει ένα βήμα εμπρός
συνεχίζει ο επόμενος ….. ώσπου αναδεικνύεται νικήτρια ομάδα .
|
Υλικά για την ανάπτυξη σκοπού (σφυρίχτρα, κάρτες, ) .
|
25΄
|
ΚΛΕΙ κλείσιμο
|
·
Ικανότητα …
|
1.
|
|
|
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου